på rätt plats.

Jag trivs. Livet leker. Jag träffar fina människor. Jag vill inte hem. Efter en månad ute på äventyr kan jag verkligen konstatera att jag är på rätt plats. Mitt andra land och min favorit by, med fina människor. Allt knäppt som händer hinner jag inte ens reflektera över, sedan slår det mig ibland och då bara skrattar jag gott! Affrokvinnor säger att vi är feta, men det skall ju vara fint så det är ju bra... Regnperioden ger oss inte mycket sol, igår insåg jag att Zanzibar får rädda mig. Barnhemsbarnen kallar mig faster. INGEN säger sabinE, alla säger "åh sabinA, ett afrikanskt namn..." juste... Så att sedan heta sabine i Sverige känns konstigt. be mine med erik hassle går för fulla muggar i vårt vita hus med grästak. Kyckling och ris behöver ni inte laga till mig när jag kommer hem. Jag kommer komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: linnea åkesson

Jag hoppas vi kan åka tillsammans nästa gång! Min längtan gör mig galen.

2011-02-21 @ 07:32:40
Postat av: KalleBalle

Fett nice tjejen!

2011-02-21 @ 08:43:46
Postat av: Sara

Ohojaja vad festligt det låter! Det sista gjorde mig glad! Kramis

2011-02-21 @ 08:57:12
Postat av: ingrid

Är så glad och tacksam för att du trivs!

Hela vägen till jobbet tjatade babasabine att det är för kallt och snöigt här. Tur att det bara är några veckor kvar...

2011-02-21 @ 09:25:22
Postat av: Niclas

Förstår att du inte vill åka hem. Fast det ska du väl inte heller...på ett bra tag menar jag.

2011-02-21 @ 20:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0