framme

efter en lång resa är jag framme!

Ett tag trodde jag aldrig att det skulle ta slut, började min resa klockan 20.00 svensk tid och landade 13.00 (två timmar före) TZ tid. Att flyga så länge själv gör att man hinner ångra sig många många gånger, man vill vända hela tiden.
Men jag är glad att jag inte hoppade av planet utan tog mig till Daar es salam.

Jag bor nu hos Kicki och Stellan arvidsson hyving. Men dessa första dagarna är det bara jag och Kicki hemma. Stellan är och träffar presidenten... Jag trivs men är väldigt förvirrad på vad klockan är och hur länge jag varit borta!
Det är svart ute och klockan är nu 19.30... välkommen till Tanzania.

Idag har jag och Kicki fixat sådant med pengar och telefonkort, så nu har jag ett nr! det är skönt.

Jag mår bra i värmen.

Kommentarer
Postat av: ingrid

skönt Sabine...att du kommit fram och att Kicki, Stellan och Viktor finns i samma vackra, varma stad som du. Njuuuuuuuuuuuuuuut av havet,den svarta natten. Glöm inte att Mygga dig! puss

2011-01-19 @ 18:57:38
Postat av: linnea åkesson

Okej nu vet du vart du ska skicka ett sms med ditt nya sim-kort;)

2011-01-19 @ 20:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0