Afrika.

Sedan jag skrev sist har mycket hänt, många kycklingar har ätits, mycket ugali, många danser dansade, mycket röd sand trapats, många lekar lekts, mycket dalladalla med 15 personer förmycket i åkts......

....Jag har varit på en resa som bara går att skratta åt nu i efterhand.
Resan började halv 6. Frukost fick vi 16.30. lunch 18. middag 21..... (vi misstänker att de bara hört att vi vita behöver mat tre gånger....) Filmvisning hade vi å kvällen, en jesus-film som var dubbad. 200 personer var där och kollade, kult. men jag sov på en stol...... 

....Vi har börjat bada med barnen på barnhemmet en dag i veckan, extremt roligt....

....Elen och vattnet går som vanligt om varannat....

.... jag har insett att jag snart åker hem.... inte så uppmuntrande.

.... Jag har fått malaria igen. Den bär jag på nu. Men med annanas så det står ut genom öronen så ska jag nog bli frisk snart.

..... jag har dödat en grön orm.

nu äter myggen upp mig.
hejdå

Kommentarer
Postat av: linnea åkesson

Kära Sabine! Va kasst med malarian verkligen! Slarvar du med nätet? :p

Jag förstår inte riktigt hur de tänkte med frukosten dära faktiskt... haha de är roliga våra vänner.

Massor med kramar från mig till dig!

2011-03-03 @ 18:20:22
Postat av: ingrid

Varför gillar myggorna dig så mycket? Tokigt.

...din pappa och jag har träffat Robert!

kramkram

2011-03-03 @ 20:04:32
Postat av: Anonym

Hej fina du! Va rädd om dig : ) Njut av dagarna ... kram

2011-03-16 @ 22:54:22
Postat av: Anonym

Det var jag Bea som skrev förra inlägget ... eller det förstod du va?! haha

2011-03-16 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0